GoldMedica Sp. z o.o. w Gołdapi informuje, że w dniu:
17 stycznia 2023 r. od godziny 18:00 do dnia 18 stycznia 2023 r. do godziny 08:00
oraz 19 stycznia 2023 r. od godziny 18:00 do dnia 20 stycznia 2023 r. do godziny 08:00
zastępstwo w Nocnej i Świątecznej Opiece Zdrowotnej pełnić będzie:
Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna
„OLMEDICA” w Olecku Sp. z o.o.
- Gołdapska 1, 19-400 Olecko
Telefon – 87 520 21 20
______________________________________________________________
W Nocnej i Świątecznej Opiece Zdrowotnej GoldMedica Sp. z o.o. w Gołdapi w tych dniach będzie dostępna obsługa pielęgniarska.
Tel. 87 615 02 99 lub 512-291-907
____________________________________________________________________________________________
W nocy, w weekendy i święta, czyli poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, otrzymasz profesjonalną pomoc medyczną przez telefon.
Wystarczy zadzwonić na Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (w skrócie TPK) lub wypełnić formularz.
800 137 200
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:
- poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
- w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia
- obecnie infolinia obsługiwana jest w języku polskim, angielskim i ukraińskim.
Jak TPK działa w przypadku kontaktu telefonicznego
W trakcie rozmowy z konsultantem zostanie przeprowadzony z Tobą wstępny wywiad, podczas którego zostaniesz zapytany o imię i nazwisko oraz numer PESEL. Następnie skontaktuje się z Tobą pielęgniarka i w razie potrzeby lekarz.
Jak TPK działa w przypadku wypełnienia formularza
Po wypełnieniu formularza w ciągu trzech godzin skontaktuje się z Tobą pielęgniarka i w razie potrzeby lekarz.
Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:
- nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
- nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
- gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.
Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę
- pielęgniarki/położnej
- lekarską.
w formie telekonsultacji.
W ramach TPK uzyskasz:
- poradę medyczną
- e–receptę
- e-skierowanie na szczepienie przeciwko COVID -19
- e–zwolnienie.