- Koordynowanie działań związanych ze współpracą z organizacjami pozarządowymi.
- Inicjowanie kontaktów i współpracy przedsięwzięć z organizacjami pozarządowymi, w tym realizacja projektów partnerskich, działań promocyjnych, działań integracyjnych sektora na terenie powiatu.
- Opracowywanie programu współpracy powiatu gołdapskiego z organizacjami pozarządowymi oraz koordynowanie działań związanych z realizacją programu.
- Prowadzenie ewidencji organizacji pozarządowych działających na terenie powiatu.
- Prowadzenie spraw związanych z rejestracją organizacji, w tym współpraca z Krajowym Rejestrem Sądowym (KRS).
- Kontrola i nadzór nad działalnością organizacji pozarządowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie konsultacji społecznych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawnych.
- Prowadzenie spraw związanych ze współpracą z władzami Stowarzyszeń, Związków, w których zrzeszony jest samorząd powiatowy.
- Strona główna
- Aktualności
- Samorząd
- Starostwo
- Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska
- Wydział Komunikacji i Transportu
- Wydział Geodezji i Nieruchomości
- Wydział Finansowy
- Wydział Organizacyjny
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Biuro Obsługi Rady i Zarządu Powiatu
- Samodzielne Stanowisko ds. Edukacji
- Samodzielne Stanowisko ds. Zdrowia i Pomocy Społecznej
- Samodzielne stanowisko ds. organizacji pozarządowych
- Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego
- Radca Prawny
- Samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i zamówień publicznych
- Promocja powiatu
- Nieodpłatna Pomoc Prawna
- Kontakt