Komunikat dotyczący nieodpłatnej pomocy prawnej

Drodzy Mieszkańcy,

w związku z koniecznością przeciwdziałania zagrożeniom związanym z COVID-19
oraz zapewnienia bezpieczeństwa zarówno wykonawcom nieodpłatnej pomocy prawnej, jak również osobom korzystającym z nieodpłatnego poradnictwa informujemy, iż począwszy
od 16.03.2020 r. do odwołania zostaje zawieszone udzielanie porad w systemie stacjonarnym- punkty nieodpłatnej pomocy prawnej będą nieczynne do odwołania.

O terminie przywrócenia działania punktów zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani.

Jednocześnie informujemy, iż istnieje możliwość skorzystania z porady radców prawnych oraz adwokatów wykonujących nieodpłatną pomoc prawną poprzez kontakt e-mail:

poniedziałek     

– w godzinach   1400 -1800 kancelaria.goldap@wp.pl lub ewalelmacher@wp.pl

wtorek              

– w godzinach     800 – 1200 prk@powiatgoldap.pl lub ewalelmacher@wp.pl

środa                 

– w godzinach   1400-1800 barbara.styl@wp.pl lub iwo.ciuk@gmail.com

czwartek           

– w godzinach     800-1200  ewalelmacher@wp.pl

– w godzinach   1500-1900 prk@powiatgoldap.pl

piątek                 

– w godzinach     800-1200 kancelaria.goldap@wp.pl

– w godzinach  1400-1800  kancelaria.goldap@wp.pl

Aby skorzystać z pomocy prawnej powinni Państwo za pośrednictwem e-mail złożyć:

  • wniosek o uzyskanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, zawierający oświadczenie, że nie jesteście w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej ( art. 4 ust. 2 ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej)wniosek do pobrania poniżej.

W celu uzyskania szerszych informacji mogą się Państwo również kontaktować ze Starostwem Powiatowym telefonicznie lub e-mail:

– tel.: 512 007 572,

-e-mail: starostwo.goldapskie@post.pl

Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Comments are closed.