GoldMedica Sp. z o.o. w Gołdapi informuje

GoldMedica Sp. z o.o. w Gołdapi informuje, że w dniu:

25 stycznia 2023 r. od godziny 18:00 do dnia 26 stycznia 2023 r. do godziny 08:00

zastępstwo w Nocnej i Świątecznej Opiece Zdrowotnej pełnić będzie:

Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna

Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy w Węgorzewie

  1. 3 Maja 17, 11-600 Węgorzewo

 

Telefon – 87 427 20 81

______________________________________________________________

W Nocnej i Świątecznej Opiece Zdrowotnej GoldMedica Sp. z o.o. w Gołdapi w tym dniu będzie dostępna obsługa pielęgniarska.

                                                LEKARZ

                                   BĘDZIE PEŁNIŁ DYŻUR

                         W GODZ. OD 18:00 DO GODZ. 22:00

Tel. 87 615 02 99  lub  512-291-907

____________________________________________________________________________________________

W nocy, w weekendy i święta, czyli poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, otrzymasz profesjonalną pomoc medyczną przez telefon.

Wystarczy zadzwonić na Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (w skrócie TPK) lub wypełnić formularz.

          800 137 200

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:

  • poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
  • soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia
  • obecnie infolinia obsługiwana jest w języku polskim, angielskim i ukraińskim.

 

Jak TPK działa w przypadku kontaktu telefonicznego

W trakcie rozmowy z konsultantem zostanie przeprowadzony z Tobą wstępny wywiad, podczas którego zostaniesz zapytany o imię i nazwisko oraz numer PESEL. Następnie skontaktuje się z Tobą pielęgniarka i w razie potrzeby lekarz.

Jak TPK działa w przypadku wypełnienia formularza

Po wypełnieniu formularza w ciągu trzech godzin skontaktuje się z Tobą pielęgniarka i w razie potrzeby lekarz.

    

Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:

  • nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
  • nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
  • gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.

Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę

  • pielęgniarki/położnej 
  • lekarską.

w formie telekonsultacji.

W ramach TPK uzyskasz:

  • poradę medyczną
  • e–receptę
  • e-skierowanie na szczepienie przeciwko COVID -19
  • e–zwolnienie.

Comments are closed.