Zapraszam na LIV (54) Sesję Rady Powiatu w Gołdapi, która odbędzie się
w dniu 25 stycznia 2018 roku o godz. 1300 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gołdapi, ul. Krótka 1, sala nr 2.
Porządek obrad:
- Otwarcie Sesji.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołów z LIII (53) Sesji.
- Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.
- Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.
- Wnioski i opinie Komisji Stałych Rady.
- Przyjęcie sprawozdań z prac Komisji Stałych Rady Powiatu w roku 2017.
- Przyjęcie sprawozdania z prac Rady Powiatu w roku 2017.
- Przyjęcie sprawozdanie z prac Komisji Rewizyjnej w roku 2017.
- Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Powiecie Gołdapskim w roku 2017.
- Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Powiat Gołdapski w 2017 r.
- Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:
- ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół niepublicznych, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji,
- udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Oleckiemu na dofinansowanie kosztów związanych z utrzymaniem portalu turystycznego Krainy EGO Ełk-Gołdap-Olecko,
- udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Województwu Warmińsko-Mazurskiemu na dofinansowanie kosztów związanych z organizacją konferencji pn. „Kształtowanie oferty turystycznej regionu Warmii i Mazur”,
- zmian budżetu powiatu w roku 2018,
- Interpelacje Radnych.
- Zapytania Radnych.
- Wnioski i oświadczenia Radnych.
- Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.
- Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.
- Sprawy różne.
- Wolne wnioski.
- Głos wolny.
- Zamknięcie obrad.
W myśl art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r, o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1868) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia radnemu brania udziału w pracach organów powiatu.
Przewodniczący Rady Powiatu
Stefan Piech